Garantie & klachten
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Juridisch gezien ben je verplicht dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Als het defect binnen de garantie valt, zorgen wij gratis voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd zijn dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden u aan klachten eerst aan ons te melden door te mailen naar info@thuisbloemist.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.